Good night.. ?

Idag har jag kollat på TV typ hela dagen. Har gått omkring i mysbyxor, håret uppsatt och inget smink. Så skönt ibland att bara kolla på TV eller sitta vid datan, att inte göra nått som man måste fixa till sej för, att bara gå upp. Fast det är ju iofs ganska segt att ligga i soffan hela dan, men lovet är ju snart slut ändå så det varar ju inte så länge till! ^^,

Ska nog lägga mej nu, kanske läsa lite (har läst halva HP7 nu ^^, på typ mindre än en vecka) men jag tänkte att jag skulle försöka gå upp kl 9 imorron (försöka), för jag måste ju faktiskt klara av att gå upp kl 7 sen när skolan börjar, och eftersom jag går upp typ kl 12 nu, så kommer det inte funka. :3

Sen så är det a real mess i mitt rum nu igen... hur lång tid har det gått? två veckor? haha. x) Det va helt rent och fint till jul, sen kom alla julklappar och sen har det varit kaos där igen. x) Det va rätt så ok för en vecka sen, men då va det iaf inte kläder överallt som det är nu xD tänkte att jag skulle städat idag, men som sagt så blev det så att jag landade i soffan och så lixom fastnade jag där... :3 ...så nu säger jag att jag ska städa imorron ist, vilket säker kommer gå lika bra som det gick idag, Weey för mej :P Iofs så är det säkert fixat på en kvart/halvtimme, men asså det blir bara inte av! Detta va ett av mina nyårslöften att GÖRA saker, men som sagt så går det inte så bra! xD

Näh, men nu måste jag nog gå då! :P

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0