Go Nutts! ^^,

Jag <3 Sötmandel! :D ...fick värsta godissuget innan, men vi hade inget godis hemma, så jag tog en påse sötmandel ist! x3 Sötmandel är både godare än godis, och vad jag vet så är det nyttigare med! :D annars så är väl nötter i allmänhet också gott! :P Go Nutts! ^^,

Va på gudstjänsten idag kl 10. Skönt att ha gått på den, så att vi kan vara med på träningen nästa vecka! :) Va lite annorlunda där idag med. Va nått kostigt namn på denna söndan, men det betydde typ 70 dagar kvar till påsk eller nått sånt, och så va det inte samma ''ordning'' som har varit innan. ^^, Va bara jag och linnea och massa vuxna / gammla där, och så va det den ''sega'' prästen med, som helst predikar i 40 min, som tur var så höll han bara på i 20 min idag typ. xP

Håller också på att städa i mitt rum, eller iaf lite! Ska på bio sen efter gympan, få se då om några av dom andra dyker upp! ^^, Tror att filmen ska vara typ 2 timmar, men jag säger inte vilken det är.. :P Blir nog en recensition av den imorgon! :D

hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0