Gamla bloggen..

Va inne på min gamla blogg nyss och läste lite vad jag skrev om då, och märkte hur glad och lycklig jag var, och hur mkt dystrare jag har blivit! Känns som om allt bara har försvunnit, och aldrig kommer komma tillbaka. Glädjen, lyckan. Visst, allt var inte perfekt, men jag hade nått att se fram emot och jag var lycklig ibland. Allt verkar bara ha försvunnit, eller är det för att jag har varit ensam hemma hela lovet och knappt träffat nån som det känns såhär? Har iaf ingen lust att gå tillbaka till skolan, fast jag inte vill stanna här heller... :'/ 

Fick bara sån lust nu att visa två dikter som jag hade skrivit där, som jag nästan hade glömt att jag skrivit, men dom är så fina så jag tänkte att jag kan skriva dom igen, här!


Jag ser ett löv falla,
sakta dala mot marken nedanför,
Hösten är så vacker,
fast det är naturen som dör.

&

Du vet inte ens hur jag känner,
nej, jag tror inte att någon vet,
Hur mitt hjärta bränner,
det är en hemlighet. 

<3



Fatta att jag skrev dom för bara nån månad sen! Dom är faktiskt riktigt fina! Och snälla använd dom inte utan att fråga isf, ok? 

Godnatt nu, kan hända att jag klistrar in nått gammalt inlägg därifrån, bara för att lixom visa skillnaden. Känns ännu mer dystert att läsa det jag själv skrivit, då när jag var så mkt lyckligare. :'/

aja, godnatt nu då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0