Fredags-mys! :')

Har nyss kollat på en film, ätit popcorn och druckit varm oboy! :D Filmen va the ducks, trean tror jag! ^^, Inte för att jag gillar hockey eller sånna filmer, men det va det bästa jag hittade på tv:n! xD Sen så blåser det ju storm och regnar som bara den ute också, så bilden hackar nästan hela tiden, men det var lika mysigt för det! :') 

Skönt med helg! ...eller inte... Måste plugga massa för vi har två ''stora'' prov nästa vecka, ett på torsdag och ett på fredag, sen tävlingen på söndagen, och sen veckan efter, direkt två till ''stora'' prov på måndagen och tisdagen! :(  + att på tisdag ska jag lämna in en berättelse som jag knappt har börjat med! :O  ... *skjuta bort alla plugg-tankar*

aja, ska iaf äta tacos sen! :D ...eller vi ska det om jag lagar det! xD Så det blir väl köket för mej ikväll dårå! ^^, Ska bli gott iaf, och lagar man maten så kan man ju smaka under tiden man gör den! x)

Ska se om jag kan leta fram nån rolig film sen med, om det inte är nått annat kul på TV:n! :D

bye <3


Kommentarer
Postat av: hanna

jag älskar din design på bloggen haha du kan fixa min xD den e så tråkig mn ja orkar inte fixa haha puss

2008-01-25 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0