Förtrollad/Enchanted

Förtrollad/Enchanted

Det var alltså Förtrollad som jag såg på bion igår, eller Enchanted då som orginaltiteln är! :D


Förtrollad/EnchantedFilmen handlar om Giselle som blir skickad från sagovärlden(Andalasia) till den riktiga världen(NY), av den elaka drottningen, som vill stoppa henne från att gifta sig med hennes styvson Prins Edwards, och därmed ta över hennes tron. Man får följa med när Giselle upptäcker hur annorlunda den riktiga världen är, att man inte alltid ''lever lycklig i alla sina dagar'' som hon är van vid.  

Filmen har en bra story, den är bra gjord osv. Gillar man Disneyfilmer och romantiska komedier så är det här nått för dej! ^^, ...även om den är liite överdrivet präktig ibland, och att det finns några ''EWW-moments'' så är den ändå värd att se! :D ...sen är det lite Girlpower på slutet med, och det vill iaf jag se mer av! 8D


Kommentarer
Postat av: Larissa

Hur har du fått dagen youtube på din startsida? jag skulle också vilja ha så.

2008-01-21 @ 18:23:54
URL: http://larissaoikari.blogg.se
Postat av: Designa din blogg

Hej hej!
Du, nu blir jag lite fundersam.. för jag tog din stilmall och klistrade in den på min testsida.. och då fick jag det där mellanrummet...
Jag får kika lite närmre på det hela...för det funkade fint för mig..

2008-01-21 @ 19:00:23
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Designa din blogg

jag antar att du syftar lite på att den bilden som du har lagt in i det här inlägget... själva postern för filmen..att det inte funkar på den?

jag kollade lite i koden.. och jag funderar nu.. är det en bild som du har laddat upp på din blogg innan du skrev inlägget?

2008-01-21 @ 19:03:39
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Designa din blogg

Ja, alltså.. för det jag tänker på är att det fattas en bit i koden som är viktig.. nämligen den biten som kallas på just .image i stilmallen.

Jag tror att du ska testa att ladda upp bilden från grunden.. så att du laddar upp den på bloggen innan du skriver inlägget..

Testa det med en annan bild..och gör ett inlägg.. dvs på förstasidan.. översikten över din blogg.. så väljer du skapa - ny bild

sen laddar du upp bilden.. och sen så lägger du in den i ett inlägg..

2008-01-21 @ 19:19:36
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0