:(

Will I ever be enough?

gash, allt är så patetiskt. Vill bara gå och dra täcket över huvudet och stanna där under för alltid. forever. always and ever and ever.

varför är allt jag gör fel? varför är det aldrig bra nog? alla verkar tro att jag är den som sitter hemma och läser läxorna 3 timmar varje kväll, att jag har det kliniskt rent i mitt rum och att jag alltid har alla rätt på alla prov. ...och tänk då så jävla fel alla har.

jag tänker dock inte spamma ner bloggen mer med mitt gnäll denna gång. Nej, det ska dom få personer som ändå läser min blogg få slippa. Jag ska bespara er det.

Jag har iaf en svenskaberättelse på två sidor att skriva, öva på franskaglosor, öva på no-, so, matte- och hkk-prov, bland annat. så jag kanske kan distrahera mig själv innan det är helt för sent.


Har iaf fixat dagens youtube. fin låt med vanessa hudgens! <3 ...betyder en hel del.


(notera avsaknad av smileysar.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka tror det då??

2008-01-28 @ 19:57:22
Postat av: Vicky

jag menar bara att jag inte är perfekt, men det verkar som om folk det, förväntar sig det. och jag hatar det verkligen.

2008-01-28 @ 20:02:21
URL: http://havefaith.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0