Dagens YouTube!

Rihanna - We Ride

Valde denna som dagens yoututbe för att den har suttit fast i min skalle ända sen vi sjöng den på singstar innan iag på grottan! Hade typ inte hört den innan, så jag är väl antagligen lite efter, menmen. Den är ju bra iaf! :D

Kommer nog inte heller radera det om gympan i inlägget här under. Det får stå kvar och så får jag skriva vad som händer, om jag och linnea kan få byta och få ett annat pris eller nått, för jag tycker verkligen inte att det är rätt att göra så! :(

aja, nu ska jag sluta tjata om det iaf ! x)

Sen så hade mamma köpt mitt favoritshampo till mig idag, + balsam och någon ny leave-in creme, som inte funnits innan! :D Ska prova den sen och se om den funkar! ^^, 

blir nog allt för ikväll,

hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0