Catwoman! :D

Har kollat på Catwoman nu, hade faktiskt inte sett den innan! Bra va den iaf! ^^,

...verkar som om jag ska på gudstjänst imorron, eftersom jag och linnea hoppar över den nästa söndag då den e kl 5 efter konfa-läsningen, när gympaträningen är, så går vi denna gången och så får vi gå ifrån då och va med på gympan ist inför tävlingen! :)

Sen så går Förtrollad på bio här imorron med kl 19, vet inte om vi skulle gå.. får väl bestämma det imorron. Isf så blir det att nästan gå direkt från gympan, fast det skulle ju va bra om man kunde hinna byta om emellan! x3

Btw så vet jag inte om jag ska vara med på nått annat än om vi dansar imorron på gympan, för blir nog vårdcentralen för min del på måndag :/ Orkar inte vara sjuk längre, jag blir ju aldrig frisk! D:

aja, måste sova nu om jag ska orka allt imorron! ^^,

Sov sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0