AARG! :'(

BAH! VARFÖR ÄR BLOGG.SE SÅÅÅÅ SEGT? :@

När jag har så j*vla bråttom och bara mååste skriva lite snabbt så tar det SÅKLART en KVART att logga in! :@

Skola imorron, vet inte hur det blir, får se imorron. Har ont i magen, vet inte om det är för att jag är stressad eller för att jag är glad eller ängslig, allt blandat antar jag... :S Är jäkligt trött och vill bara gå och lägga mej, men jag har inte fixat vallt jag ska ha med mej än, inte duschat eller nått, för min farbror va här tills aldeles nyss och lixom, ja. Sen så allt annat som måste fixas, har alltid så bråttom, känns som om jag stressar jämnt! :(  Nästan alltid på gränsen till sen också, fast det är ju mest mitt egna fel, fast jag gillar inte att vara tidig.. x3

Måste iaf skynda mej nu, klockan e 10 och nu så hade jag velat vara i säng! :(  aja, hoppas att jag kommer klara det NÅN dag iaf! x3

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0