22:22

Tkr att klockslag som tex nu 22:22 e lite magiska, tkr det är lite kul på någe vis! :P ''Försöker'' alltid se dom, typ om klockan e 13.12 så brukar jag sitta den sista minuten och bara kolla på klockan tills den blir 13.13 x) Lite kul :P

E liiiiite bättre idag, men inte mkt. Har inte så ont i halsen längre, men nu är jag snuvig ist! :'(  Blä.
Hoppade över hjälpledaret idag, kände att jag varken orkade eller ville ta risken att smitta ner gympabarnen också! x3 ...tror inte att jag ska gå på gympan imorron heller... fast det känns lite fel att inte vara med, är ju nästan alltid där så det känns konstigt när jag inte är det :P känns som att jag börjar bli lat (-are :P) nu när jag skiter i att gå, fast jag vet ju att det inte är bra att gympa när man är sjuk, men det är ändå lite svårt att hålla sej borta :P Hade verkligen behövt träna upp mej igen efter lovet, för jag har blivit stel som ett kylskåp xD (känns så iaf! ^^,)

aja, franskaglosor och SO tills imorron, måste kolla lite på det innan jag somnar... :3

godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Queenie

tjena! du svarade rätt ang. prickarna. Jag länkar dig nu, vore bra om du skrev någon mening här om att du blivit det :)

2008-01-17 @ 00:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0