:)

Idag har det väl inte hänt så mkt... eller jag hinner inte med att skriva om alllt så ni får nöja er med att jag är här lite iaf! xD

aja, va iaf kul på hjälpledare idag! Jag, emilia och linnea värmde upp lite med tjejerna och sen så körde vi lite när dom gjorde sina program, altså när vi inte hade nått att göra! ^^, Tror att det kan gå riktigt bra på tävlingen på söndag! :D Både för dom och för oss! :) Dom är ju äldst i den gruppen som dom tävlar i, så om vi bara peppar dom tillräckligt så går det säkert jättebra! :D Sen så går det säkert bra för oss också, bara vi håller oss på bra humör och håller ihop i gruppen och peppar varandra för då går det bäst helt enkelt! :P

Vi får se hur det blir med linnena, eller ''priserna'', också. Vet inte vem jag ska ringa och prata med, hur jag än gör så kan ju någon ta illa upp! :'/ 

Sen så har vi hoppgropen imorron på idrotten, WEII! :D

aja, ska duscha nu!

hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0