¤

haha, ingen rubrik idag, jag har helt hjärnsläpp på rubriker så jag sket i det! xD

aja, skola idag, både tråkigt och kul. Jobbigt för att jag va tvungen att gå upp riktigt tidigt (mot vad jag gjort innan xD) och för att det blev ganska sent igår (ska försöka idag, om jag bara kommer härifrån snart! xP) så det va ganska segt idag. Men ändå kul att se alla igen! :)   ...typ...

hum.........

inte mkt annat att säga. På gympan så hade vi fristående hela tiden, skönt att dom äntligen tar tag och går igenom allt, för just nu känns det inte som att vi är färdiga för att tävla med den dansen! xD hoppas iaf att vi

(springer ut och kollar på amanda på grammis-galan)

.. så.... jo. :P 

...jag hoppas att vi har chans att gå vidare härifrån, för då får vi åka till hultsfred(tror jag att det va)! :D :P

ja, men nu va det nog inte mkt mer tror jag.... nej. såå...

nattii <3 :)


Kommentarer
Postat av: Ahå

svar: Haha, tackar! :D Ska spela in mer film/fota idag, så vi får se vad resultatet blir! :D

2008-01-10 @ 07:01:03
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0