Wey, I made it! x3

Jag klarade faktiskt att inte sätta mig vid datan direkt när jag kom hem! Wiho! x) 
(...och om inte pappa hade startat datan så hade jag nog inte satt mej här nu heller! xP)

jaa, nu har jag iaf hunnit sovit massa och lyssnat på musik <3 myys! :D ...och så har jag tänkt på matten. Det nya kapitlet är aslätt, så jag ska fråga karin imorron om jag kan få göra diagnosen direkt. Tråkigt att sitta med typ 5 sidor fullproppade med uppgifter som man kan klara ändå, utan att behöva skriva ner allt i en bok som ingen kollar i sen ändå! >.< ...onödigt värre! Om hon inte går med på att jag ska få hoppa allt, så kanske kan jag få göra dom muntligt ist, eller nått. eh. boring.   

jaja. så fort mamma är färdig i köket ska jag göra min kvällsmat. Chicken-nuggets med sötsur sås <3 mums! :D

Sen blir det nog till att spela lite gitarr med, har inte övat på läxan än! x) Hoppas att david har fixat dom där tabellerna till mej nu som han lovade. Så att jag kan börja ta ut ackord till låtar själv, utan att behöva be honom om hjälp! x3 

Känns btw som om det är onsdag imorron, vet inte varför! :S Konstigt!

hejdå så länge, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0