Sleepy head.

Jaa, va konfa i morses. Gudstjänst kl 10. Piina att gå upp så tidigt juh >.< . Sen så när jag kom hem typ halv två så åt jag lite och sen så sov jag i typ mer än en timme x) vaknade när mamma kom hem. Så nu är jag ganska seg, och fryser som jag vet inte vad! :S

hum, jag ska kanske gå ner och hämta det elektriska elementet i källaren och ha i mitt rum lite, då blir det säkert varmt och gott! :D

jaa, ska försöka hålla mej borta från datan ett tag nu så ska jag fixa det sista i mitt rum! :) Gjorde inget där inne igår för jag var för trött då, så nu måste jag fixa det! :P

Blir nog ingen gympa ikväll heller. Linnea skulle inte gå, och jag har ingen skuts så jag är latmask och skiter i det x) ...vi övar ju ändå inte till tävlingen, så det kvittar. Och bara för det så kommer dom säkert göra det massa ikväll, men då får dom väl göra det då! >.<  

Nu blire' off ett tag, men jag kommer tillbaka, var så säkra! :D

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0