Sleep tight! ^^,

Så! Nu är jag i säng och ska bara skriva färdigt det här och stänga av datan så ska jag sova sen! :) wiee! :D ...har lite att fixa imorron iofs, men bara jag får sova så fixar det sig nog! xP

Har inte övat till hkk-provet, men det får gå ändå! Jag har iaf nääästan skrivit färdigt min berättelse nu, och jag veet att jag snart är en vecka sen med den! >.< ...nu har jag iaf en bra story, och det är bra slutklämmen som saknas! :P ...de där sista maiska orden som gör hela berättelsen fulländad, men jag har tömt mitt huvud på de få meninar som jag kunde få ur mig ikväll, så jag ska vara nöjd! :)

aja, jag babblar på som vanligt. Svårt att sluta ibland! x)

Jo, just det! :D Frågade om linnet (''förstapriset'') idag, och jag ska lämna in det på onsdag och så ska jag få ett annat pris när dom har fixat ett nytt. Kanske inte direkt, men jag ska få nått annat iaf! :D Hoppas att det blir något fint! :P

God natt, och söv sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0