Shoppingdag! :D

Hej! :) Idag har jag shoppat massa i borås. Kul med lite nya saker! ^^,

Köpte en ny foundation (dream matte mousse), och den verkar vara rikitgt bra! :D Sen köpet jag en kofta och ett linne på gina, och ett par grå jeans (som jag btw letat efter ganska länge!) Äntligen hittade jag ett par snygga i grått som satt bra! :D Har dom på mej nu, blir kanske nya favvobyxor! ^^,

Jättenöjd är jag iaf, köpte lite mer saker, men inget viktigt som jag skriver här ;D ...och det bästa med att åka och handla med m&p är att dom betalar nästa allt! xD aja, lite betalade jag ju sj, men byxorna, ett par skor och lite till fick jag! :D

Vi åt lunch på en kinaresturang vid stationen, och pappa typ berättade att han och alla hans kompisar brukade gå dit när dom va lika gamla som mej x) och sen kom det massa danskar och invaderade stället med, haha. dom hade säkert vart och badat, för typ alla ungar hade blött hår. aja, vääldigt intressant ! xP ...det jag vill komma fram till är att jag älskar kinamat, äter det oftast bara på mammas födelsedag (tradition) och jag åt så jäkla mkt så jag e fortfarande mätt! xD gash altså! :P

Just det! Fixade en kabel till min mp3 med, så nu kan jag lyssna på min musik i stereon om jag vill! :DDD weii! x3

aja, skriver kanske mer ikväll, vi får se! :)

adios! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0