Myys i nystädat rum! <3

Jaa, nu är det riktigt fint i mitt rum! :) Riktigt gosiga lakan har jag bäddat med och massa mer kuddar, myys! :D En bra bok med och katten jämte, så skulle allt vara perfekt! :P

Kollade lite på Wallander nyss, är alltid kul med kriminalare! Påminner mej om sommaren lite, för jag brukar alltid kolla på det i stugan på sommarkvällarna! :D ...fast jag ska inte kolla färdigt, för nu ska jag faktiskt gå och lägga mej (för en gångs skull) så att jag orkar upp imorron! x) Pappa får berätta för mej imorron vad som hände! xP

aja. va väl inte så mkt mer jag skulle säga.... har gjort en bakgrund idag, men jag är inte sådär jättenöjd med den. Får nog göra en ny någon annan dag och hoppas att den blir bättre! x3

Nu vill mamsen ha tillbaka datan, såå..

God natt! <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0