Myskväll med stort M. :D

Nu har jag har fixat till mitt rum lite, är ganska nöjd med min insats idag, även om jag sov bort några timmar! xP Är typ bara kvar att fixa nya lakan nu och kanske leta upp nån duk till mitt bord. Hatar det bordet egentligen, men jag behöver det vid sängen, så jag kanske kan fixa det om jag hittar nån bra duk, haha. x3 Är vääldigt nöjd med hur gardinerna blev också! Bruna sammetsgardiner längst ut, och i mitten min trådisar! :D Så nu blev det blir mindre insyn eftersom mitt fönster är typ enormt!  x) Har typ alltid rullgardinen minst halvvägs ner, det ser så jäkla tråkigt ut utifrån, men nu behövs inte det! :D

Ska hinna ner och duscha med innan melodifestivalen, får nog skynda mej lite om jag ska hinna tror jag. xP Blir mer update sen,

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0