my plans for saturday.

Har lite svårt att hitta nån bra dagens youtube till idag, så har någon nått bra tipps så shoot för guds skull! x)

Jaa, idag har jag dammsugit mitt rum lite, försökt få ordning på mitt skrivbord och så har jag fortsatt att läsa i boken Mannen i fönstret, och den är jättebra än så länge! :)

Har huvudvärk/migrän och har haft det hela dagen och det vill inte gå bort! :( Jobbigt! Och så gör min arm ont där jag fick glastallriken på armbågen typ när den gick sönder, och pappa säger att jag ska vara glad om det har gått bort tills sommaren! :'O Är bara ett liitet märke nedanför armbåden, men det är rätt på en sena typ och den är lite svullen och gör ont. Ville bara klaga lite... xP

Läste mitt horoskop innan (i klick) och det står ''Sport och avkoppling är saker som får dig att gnistra. Blanda efter egen smak. Mysiga kvällar är rätt.'' :D

så, jaa. det blir nog myskväll ikväll (igen) och det passar mig perfekt! ;D ...jag ska försöka rita färdigt mitt drömhus till bilden. Får kanske lite hjälp av mamma med eftersom hon jobbar med sånna ritningar så hon vet ju hur det ska se ut! xP Och så ska jag göra färdigt papprena med ekvationer som jag fick av vainu med! :D jaa, och mer läsa dårå! Popcon skulle inte heller sitta fel... och så melodifestivalen klockan 20! :) Mina lördagsplaner är fastställda, nu är det bara att se hur mkt som blir gjort! x3

adjö & puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0