Melodifestivalen! :D <3

Jaa, idag är jag faktiskt nöjd med hur det gick i melodifestivalen! :D 

Sannas låt var jättefin och den andra var min favorit! :D Den är cool, klarar sig säkert bra i stoora finalen! :D Ja, jag tänker taktiskt och det borde alla andra också göra!! Vilken låt tror ni skulle klara sig bäst i Stora Finalen? Altså jag menar inte i globen, jag menar mot alla andra länder, fast jag vet inte vad jag ska kalla det! xD  Men jag tror att dom tvillingarna skulle gå bra, faktiskt. Kanske sanna med, det är ju en jättefin balad! :D

jao. man ska bli glad av musik, och det blev jag av dom! :D ...sorry men jag har hjärnsläpp på vad dom hette. Magnus och Henrik hette dom iaf. Och M hade gröna glasögon och H hade typ grå? aja. jag tror så iaf, haha kanske inte så intressant, menmen xP

Så frågan var; Vilka låtar tror du skulle klara sig bra i Stora Finalen mot dom andra länderna? :) Och vilka låtar tror du inte skulle gå hem?

I want to know, so tell me! :3

puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0