Lycklig vs. olycklig.

Har varit lyckligare idag än vad jag har varit på flera månader! :D Längtar som in i jag vet inte vad tills den 1 mars när vi ska till region i gbg! :D Vann UT idag, riktigt gött. Fast vi hade ingen chans på cuperna, men jag gjorde rondat-flickis helt själv och så klarade jag både göra bra volt och sträck! :D Det är inte så ofta! xP

...sen så har jag också varit argare och ledsnare och mer förbannad idag än jag har varit på flera år! ...skrek och tårarna sprutade. Helt galet. Fan att man inte kan få vara lycklig i en hel dag ens! :'(  Varför jag blev förbannad tänker jag inte berätta, men faan va arg jag blev (och är!) :@

aja, har endel att fixa innan jag somnar. tex. öva till hkk-provet som jag inte gjort! :P

hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0