Lov! :D

Första riktiga dagen på lovet, såå gött! :D

Helt ensam hemma, få sova så länge jag vill och ingen som klagar på hur stökigt det är i mitt rum! :D Sen datan i knät, katten jämte och mp3n i örat, kan det bli bättre? x3

...fast jag vet hur långtråkigt det blir om nån dag. :( Kommer väl mest sitta framför datan och sega, så ögonen blir så jävla trötta, hata det! :(

aja, lov är ändå lov, och efter alla dom här proven som vi har haft så är det gött att åtminstonde få en vecka utan det! :D Har heller knappt nån gympa nu i veckan heller, vilket är både bra och dåligt. :P Bra för att jag får vila, och dåligt för att jag inte kommer klara nått sen efter lovet! xD Körde massa flickisar igår, och saltosarna till gropen var faktiskt riktigt bra! :D Fast jag hatar mina axlar, dom förstör allt! :( ...och det var synd att linnea g, evelina och isabell skadade sig igår! :( Lite stukningar bara, men det gör ändå ont! ...fast lite komiskt att alla tre typ skadade sig på en kvart så alla ledare fick springa iväg och ta hand om dom, så vi hade ingen som passade där ett tag! xD

aja, kommer nog mer senare! :)

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0