Lördag, städdag..?

jahopp. Ritade lite på hur rummet i källaren skulle se ut igår innan jag somnade, men när jag visade det för mamma i morses så var allt fel. jaja. Hon försöker se vad som går att göra, vad hon tycker blir bäst, vad som blir VANLIGT och TRÅKIGT. och det vill inte jag ha. Jag vill ha annorlunda, speciellt, eget! Inte hennes stil, utan min! Kan hon inte förstå det? Jag vill inte ha en säng, en bokhylla och ett skrivbord. Jag vill ha nått mer. äh, jag blir galen. >.<

jaa, sen så var m&p iväg och handlade och så köpte dom bruna sammetsgardiner till mej som jag ska ha i mitt rum, med typ trådsaker över. Jag hade redan svarta sammetsgardiner, men det passade inte eftersom trådsakerna är bruna, så dom fick köpa dom i brunt också! x) aja. Vet inte ens om det blir snyggt med det. Kan ju prova iaf! x)

Så nu blir det inget mer bloggande förän jag har städat klart mitt rum och fått mysigt igen, (dvs. stökat till igen) , haha xP

...ja, vi får se. men jag ska iaf försöka hålla mej borta! x3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du aldrig ladda upp en bild på dig? =)

2008-02-16 @ 15:40:37
Postat av: hanna

hej vicky xD

2008-02-16 @ 17:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0