Latmask.

Hej. Jag klarade mej visst inte att hålla mej borta så länge, va? x) men jag kan iaf försvara mej med att jag va tvungen att starta datan för jag måste ladda mp3:n, så att jag kan fortsätta att lyssna! :D Hade på den typ hela kvällen igår, så det är ju inte direkt förvånande att den dog! ^^, 

aja, jag ska nog gå och äta lite frukost nu, så får mp3:n ladda. Sen ska jag allt köra igång och städa i mitt rum! Det SKA bli städat idag, nu eller aldrig! ^^

...såfort mp3:n är laddad altså! xP

aja, jag är väl som jag e, haha.

puss <3

Kommentarer
Postat av: Milla

hej och tack för din kommentar. jag kommer inom kort lägga ut sådana "bilder" i min blogg om design www.millasbloggdesign.blogg.se så välkommen och titta in.

2008-02-13 @ 13:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0