Länk-byte, någon? :'D

jaa, nu har jag suttit ett tag och pillat med en bild, som förhoppningsvis någon som vill byta länk-bild med mig ska få ha på sin blogg (och jag kommer naturligtvis ha en bild från den's) som man kan klicka på och komma till varandras bloggar från.

Har alltså fixat det nu, eftersom länkbyte finns med i min plan för min kommande design! :'D

Så om någon skulle vara intresserad av länkbyte, shoot! ^^, Det blir nog inte än på några dagar iaf, men man kan ju alltid vara förberedd! :D Så om du skulle vilja byta länk med mig, säg bara till så fixar vi det när det blir aktuellt! :)

Ni kan ju alltid få se bilden också, är faktiskt ganska nöjd med den. Den är ju inte proffsig precis, men nybörjare/amatör är ju precis vad jag är, och det syns nog kanske! xD

aja, här kommer den iaf;

Länkbytes bild

jaa, ni kan jua lltid säga vad ni tycker iaf, även om ni inte har lust att byta länk. jaja, kanske inte ens blir den jag använder sen när allt kommer omkring, men just nu så är det bara den jag har! xD

aja, ska lägga mej nu.

godnatt, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0