Lånat böcker. :)

Idag på svenskan så gick hela klassen till skolbiblioteket för att låna böcker. Alla skulle ha var sin deckare att läsa på svenska-lektionerna.

Jag lånade en bok, och sen skulle vi sitta och läsa där tills lektionen var slut, (för vi skulle ha slöjd efter, och det är ganska onödigt att gå tillbaka till samhall bara för det.) Sen när jag började läsa så kände jag igen kartan på första sidan och kollade om det fanns någon mer bok i den serien, för jag kände lixom igen ''stilen'' på den, och där på frampärmen stod det ''Konstmysteriet''. En bok som jag fått i födelsedagspresent av en kompis för typ nått år sen. Riktigt bra bok är det, för det finns lixom hemliga meddelanden i den som man får lösa själv med en kod osv. Lite kul faktiskt :) Så jag blev riktigt glad när jag fattade att det var den andra boken i samma serie. ''Mannen i fönstret'' heter den! :D

jaa, och sen lånade jag några engelska böcker med. Tunna pocketböcker, så jag lånade tre olika, för jag läser säkert ut en på en kväll xD ja. men dom verkar väldigt bra iaf! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0