Kvällsmat.

Japp, nu ska jag ut i köket och äta tror jag... får nog lite av maten som m&p ska äta imorron, för jag gillar inte att bara äta mackor till kvällsmat hela tiden, och jag ska ju inte ha någon mat imorron för jag är inte hemma, så då ville jag ha lite nu! :D

aja, inget intressant precis, men jag har inte städat än xD Har iaf bestämt kläder tills imorron och så har jag duschat. Får faktiskt ta mej sj i kragen när jag ätit! xP

------------------------
(later...)

Ska altså till borås igen med linnea imorron! :D Hon ska köpa akvarium, eftersom hennes gick sönder så behöver hon ett nytt eftersom hon har lånat ett av någon nu. Så eftersom hon inte kunde åka med mej i tisdags så undrade hon om jag ville åka med dom imorron, och såklart ville jag det! :D

Ska btw byta en tröja som jag köpte i tis, skulle tagit i xs, men när jag kom hem så hade jag råkat ta den i s, så jag ska byta den imorron. xP

hejdå så länge, nu ska jag städa! <3


Kommentarer
Postat av: Julia

åh, gud va glad jag blev! :D tack! :D

2008-02-13 @ 22:47:23
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0