Konstig dröm... x)

Pannkakorna var goda. :) 
 

Tänkte att jag skulle berätta om en lite konstig dröm som jag hade i natt. xP

Brukar aldrig komma ihåg mina drömmar, så nu när jag för en gångs skulle gjorde det så tänkte jag att jag lika gärna kunde berätta om den x)

ja, känns som om jag har drömt den här drömmen som i en följetong, för när den började så var det lixom mitt i drömmen, men jag visste vad som hade hänt före detta! :S

jaja. jag va iaf i nån sorts lägenhet, och jag hade hittat ett hemligt förvaringsfack under golvet i ett hörne på lägenheten, (i en garderob typ?) aja, jag hittade facket och öppnade det, såg att det fanns saker där, men då kom någon ''ond'' människa in i lägenheten typ, så jag var tvungen att gömma det igen. Så förtrollade (?) personen mej typ så att ajg skulle svimma en gång om dagen (? haha xD) sen så gick personen och jag var typ konstig efter förtrollningen. Sen öppnade jag det hemliga facket igen, och hittade massa farliga saker där. ett speiellt föremål som jag letade efter och som jag tog upp. då kom en annan person in och jag beättade allt och visade förmålet. sedan sa typ personen att allt skulle bli bra och så fick jag en kram... och sen vaknade jag xD Va precis som om det hade varit ett tvprogram på tv:n och så när det var slut så stängde tv:n av sig. När drömmen tog slut så vaknade jag li´xom och var helt klarvaken sen, läskigt xP vaknade iaf typ halv 6 i morses av det om någon är nyfiken.

not, men ändå är väl mest för att jag själv ska komma ihåg drömmen som jag skriver ner den. den är väl mest patetisk annars xD btw så var det två folk från min klass som va med, en som den ''onda'' och en som den''goda'' , haha. om det nu är intressant x)

jaa. ska typ fixa lite i mitt rum nu. Har visst matteläxa tills imorron med. får se hur det går med det xP Fast vi har bio imorron och typ lite annat sen, så jag tror inte vi har några lektioner, så jag slipper nog lämna in den x)

Jag ska iaf ha med mj ´godis imorron på bion, fast man inte får, men who cares? alla har väl det? xP kanske inte, menmen,

nu babblar jag alldeles för mkt, tecken på att jag är trött. får väl fixa allt nu då så jag kan sova sen.

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0