Jag får klara mig ändå.

Nu mår jag liite bättre faktiskt. Har fortfarande ont i magen och så, men jag får proppa i mej mer ipren innan jag drar ner på gympan så går det säkert bra ändå. Vi kommer öva massa till tävlingen idag, och ledarna har typ bjudit in föräldrar och sånt för att vi ska få lite publik.. :S wierd. Men jag måste gå fast jag mår piss, jag får klara mig ändå!

Idag har jag spelat massa spel på spray.se x) faktiskt ganska kul, men mamma kommer hela tiden och ska spela, hon är galen i sånna spel. xD

jaa, nu måste jag göra mej i ordning. Typ leta upp gympakläderna och så.... vattenflaskan med... aja.

Btw så ser det ut som ett bombnedslag i mitt rum igen, så där rök dom 20 kronorna, haha xP

pusshej, skriver mer ikväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0