Hur dum får man bli? :S ...man lär sig av sina misstag.

jaa, jag kan inte vara i mitt rum. Måste vänta tills p kommer hem, så får han hjälpa mej. Fatta va glad jag är att han inte blir arg när nått händer, det enda han brukar säga är ''vad som är gjort är gjort. ingen ide att skälla'' .

Altså så var jag ganska klantig innan. Åt ju tårta igår, och lat som jag är så orkade jag inte bära ut tallriken till köket igår, så jag lät den stå kvar på mitt nattduksbord. Sen så håller jag faktiskt på att städa idag, och så skulle jag ta ut en sten ur ett skåp (jag har faktiskt en bra anledning till varför jag har stenar i mina skåp! xD) ja, och så skulle jag lägga den på sängen, men på något vis så snubblade jag, och så tappade jag den, rakt ner på nattuksbordet och rakt på tallriken! Allt gick så fort, och glasflisorna bara flög över huvudet på mej. Ligger glasflisor typ överallt i rummet nu. I sängen, på golvet, på skrivbordet, överallt! >.< Så idag blir det riktig städning kan jag lova! x)

När det precis hade hänt så kände jag att det typ gjorde ont på min arm, så jag sprang ut i köket. Jag har typ ett sår vid armbågen, och ett liiiitet sår vid handleden. Det vid handleden känner jag inte ens, men det vid armbågen gör lite ont, fast jag får väl skylla mej själv antar jag! x3

Sen gick jag och kollade hur det såg ut i rummet ( jag tog på mej tofflor, dum är jag inte) och det som är lite kul är att alla ''stora'' bitar lixom har böjt sig, dom har lixom blivit helt vita för att dom har spruckit som ett spindelnät och så knäpper det i dom! xP Skulle inte förvåna mej om dom fortfarande låter, haha.

aja, hoppas att pappa kommer snart för jag mår faktiskt lite illa! :S Hoppas bara att jag inte svimmar... :/

...hejdå sålänge <3

Kommentarer
Postat av: hanna

Men vicky vad ska jag säga....?! hahha xD

2008-02-15 @ 15:21:26
URL: http://hannawernerods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0