Hemma, äntligen! xP

Bästa dagen på länge idag, såå kul! :D ...fast det är skönt att äntligen vara hemma ändå faktiskt! xP

Borås idag, <3! Bytte min tröja idag, och så hittade jag min favvoparfym på kicks, så jag va ju tvungen att prova den! :D ...det är christina aguileras senaset, om nån undrar xD! Såå kul med när vi sprang uppför rulltrappan som åker nerför på coop, haha xD Sen köpte jag och linnea röda sugrör, som är en meter långa, dom va inte annorlunda, så vi va ju tvugna att köpa sånna! ^^,

Sen på gympan va det inte lika kul. Fyrorna skulle ju ha tre timmars träning idag, men efter en timma så bröt ida armen, stackars henne! :'( Sen så var ambulansen jävligt seg, så honnes mamma kom och så fick dom vänta i säkert en timma innan den kom! :'O Ska det verkligen ta så lång tid? >.< Hon låg iaf och grät den mesta av tiden, och elin var utanför hela tiden och väntade på ambulansen. Vi hjälpledare hade fullt upp att ta hand om dom andra tjejerna så att dom inte skulle vara ivägen. xP Sen när ambulansen äntligen kommit och hämtat henne så va alla helt slut och ingen orkade typ göra nått xD Jag och ylva passade dom på flickisar på tumbling, och dom fick hela tiden stötar för att man blir så elektrisk när man går där på! :P Sen så fastnade jag med min arm i cattys linne, jag höll i det när hon gjorde flickis, och så snurrades mion arm in så många varv så att jag inte kom loss! xD såg nog ganska kul ut faktiskt! xD aja, jag kom loss till sist iaf, fast det såg nog ganska kul ut det med! xD

jaa, kunde berättat mer, men jag orkar inte. Måste ner och dusha med, om jag nu orkar det. xP

Sitter iaf och äter tårta som m&p sparade till mej som dom fikade idag, mums! :D Typ kolatårta (knäckaktigt) med nötter! <3

aja, ska fixa lite saft nu och fika färdigt. Det får bli min kvällsmat tror jag! xD

adios amigos! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: aw, tack! :*

ja, det vore skittrevligt! behöver komma ut från det här huset ett tag och hitta på nått. höhö X)

jag behöver säga lite saker åt dig på msn. om det går bra! och jag hoppas du itne tycker att jag är ett psykfall eller nått efter det ^_^

2008-02-14 @ 22:42:44
URL: http://stupidfemme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0