hatahatahatahatahata. eh, god morgon?

Hej. God morgon, eller inte. >.< Jag har faktiskt inte gått upp än, och fastän jag sa att jag skulle lägga mig tidigt igår så lade jag mej inte förräns efter 12 heller. Och idag mår jag bara piss. :(

Vaknade jättetidigt i morses och hade asont i magen. Så jävla ont så ja kunde inte ens gå upp för att hämta en ipren. Efter typ några timmar vaknade pappa och då kunde jag be honom hämta. Sov typ lite då och då, men vaknade typ hela tiden. Så jävla jobbigt, och det har inte ens gått över än + att jag inté får ta en till ipren. Fan också. :(

Och hur jag ska kunna gå på gympan ikväll är svårt att säga. Men jag måste gå, jag måste! :/

Blir till att sova, sova och sova. Får se om det hjälper, hoppas det! Fast det är inte särskillt troligt att det gör det...

hatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahathata hatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahata
hatahatahathatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahata
hatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahata
hatahatahatahatahatahatahatahatahathatahatahata! :'(


Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0