God morgon... eller inte. >.<

När jag vaknade i morses var det första som jag såg en klarblå himmel och strålande sol, vilken man vanligtvis borde bli väldigt glad och lycklig över och bara studdsa upp ur sängen av, men det gjorde inte jag.

''Nej!' var min första tanke, ''Nej, är ovädret redan över? :'( '' Jag som hade planerat att vara i mitt rum och städa, mysa och läsa böcker idag, men det fina vädret förstörde allt! Varför kan det inte spöregna när man väl vill det? När man har planerat att gå hemma i myskläder hela dagen och inte ens sticka näsan utanför ytterdörren? xP

Men jag antar att man inte alltid få som man vill. Nu har jag iaf dragit ner rullgardinen i mitt rum så att det blev mysigt och så ska jag ha mysdag ändå, sådeså! x3 

Inget kan stoppa mej idag! INGET! 8D (och i just detta ögonblick drar pappa upp min rullgardin)

DAMN! Nu får jag gå och dra ner den igen >.<

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: hanna

latmask xD

2008-02-23 @ 16:15:52
URL: http://hannawernerods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0