God kvällens! :D

jahopp, jag borde nog faktiskt gå och lägga mej snart, eller det tycker pappa iaf. (och jag med iofs, kanske.. xD ) Har näästan fixat allt tills imorron, väntar bara nu på att mitt hår ska torka, för jag hatar att lägga mej med blött hår för då står det verkligen åt alla håll på morgonen sen, haha. x)

jaa, jag har varit på extra bra humör idag och gav en liten kommentar på juliajosefine.blogg.se, dvs. min favoritblogg! :D Tänkte att dom kanske skulle tycka att det var kul att höra att jag tycker om deras blogg, och det blev dom verkligen, haha! x) Gå in och kolla själva, så får ni se! :'D ...puss på dom! <3 :)

aa. nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga... hum...

Jo, jag har fått lite nya ideer på vad jag ska hitta på för nytt kul med min blogg också idag. Ska fixa lite utbyteslänkar hade jag tänkt, och kanske lite mer ny design skulle sitta fint! :D aja, får väl se när jag har tid att fixa det, haha! xD

...

Imorron blir det som sagt borås med linnea, längtar! :D Jag får nog ta med mej gympakläderna också tror jag, för vi går nog direkt till hjälpledaren efter att vi har kommit hem. Gash, dom har långträning nu på lovet också, eftersom min mixgrupp har uppehåll så har elin (4:ornas ''huvudledare'') fått ha mixens tid också till 4:orna. Fatta vilken träningvärk jag kommer jag imorron efter att ha passat 10 åringar när dom tränar truppgymnastik, i TRE timmar! Gash! ...fast iofs beror det ju lite på om jag hamnar på tumbling eller trampett! xP men, ändå! :P

jaja, nu ska jag sova iaf. Så att jag kanske orkar gå upp vid 8:a imorron... vi får se hur detta kommer gå, haha! xD

sov sött nu alla! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

aw va söt du är! :D

2008-02-14 @ 10:58:48
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0