Fortfarande bombnedslag...

ja, har inte gjort sådär jättemkt idag, faktiskt. Hela min stol är fortfarande full av kläder och jag orkar inte lägga in dom i garderoben, haha. Fast jag får väl försöka sen antar jag. Både m&p tjatade på mej när dom kom hem, jag har ju bara suttit vid datan hela dagen typ, fast det var det jag inte skulle ha gjort!

Har huvudvärk också, säkert migrän,  men det känner jag väl snart. Fan att jag inte kan hålla mej borta från datan, gash! xP aja, det är ingen katastrof iaf, ska försöka sova i en halvtimme eller nått, får hoppas att huvudvärken är borta efter det. Sen blir det städa och sen popcorn som belöning hade jag tänkt, det borde nog hjälpa! :'D

...märkte nyss också att jag blöder på handen, vette fan vad jag har gjort. xP 

jahopp, mkt intressant jag har att berätta idag, haha! ^^, 

Ha det bäst iaf! :'D ...Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0