Det går framåt! :D

Dagen började dåligt, men blev bara bättre och bättre! :)

Kom liite försent imorses, men det va många som va utanför klassrummet och så, så karin märkte inte att jag kom typ (hoppas jag iaf, hon sa inget.)

Jaa, så efter skolan mötte jag ylva och så gick vi till hjälpledaren. Gick bra idag, flera st gjorde rondat-flickis direkt, och endel nästan själva. :) Sen så börjar ju vi lära oss att passa med, så det går ju framåt, haha xD

Sen när jag kom hem så fick jag reda på att jag får en ny säng imorron! YES! :D Det blir en typ likadan som innan, en 1.20, fast en som inte knarrar och knakar dårå! (får man väl hoppas!) xP och förhoppningsvis så blir den ännu mysigare än denna! <3 :)

Sen så när vi hämtar den imorron så kanske vi ska titta på en bäddsoffa med, men den kanske inte får plats i rummet där nere, så jag vet inte om det går eller om det blir för trångt. Så kanske vi ska köpa en platt-tv till mej med som jag ska ha där nere. Helt plöttsligt så är det massa saker på en gång, och det har knappt hänt nått innan! Wie, jag kanske kan flytta ner till våren/sommaren/hösten! :D Tjoho!

...fast det är ganksa mkt att fixa, och m&p måste röjja bört massa saker där nere om jag ska få plats, och ajg aknske vill måla om på toan, fast det gjorde vi för bara nått år sen, men jag tycker inte att gul-orange är så himla snyggt så jag kanske vill göra det ändå! x)

Nu ska jag stänga av datan, har endel kvar att fixa tills imorron (läs mkt!) så jag måste dra nu, annars blir det inte gjort. Ska skriva mer imorron, jag lovar! Känner att jag är lite off just nu med att skriva, menmen. Det kanske blir ändring på det snart? :)

ha det bäst! Och dröm inga mardrömmar! ;D

xoxo Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0