Design-dag/kväll, mktmkt kul! :)

Idag har jag fixat endel problem med den nya designen som bloggen ska få, till viss del med hjälp av pappas logik när jag hade fastnat helt. tack! <3 :'D

Dålig uppdatering idag, men det tog några timmar att fixa till dom där problemen, eftersom jag är nybörjare med html-koder och då tar allt 100 ggr längre tid! x)

aja. sen skulle mamma typ ha datan så jag va tvungen att gå härifrån och lat som jag är orkade jag inte gå och starta min egna sega sak, så jag gick och satte mej i vardagsrummet med pappa som kollade på hockey. Helt inne i alla design-tankar så började jag prata med honom om hur man skulee kunna fixa mitt nya rum i källaren sen, och så ritade vi lite och så! :D Jag längtar som jag vet inte vad tills jag får flytta ner! ...fast det tar nog minst ett år till antar jag :( fast när man fyller 16 är det ju inget ''speciellt', så då kan jag ju önska mej att rummet ska vara färdigt då. När man fyller 15 så är det ju moppe och sånt, så jag får hoppas på nästa år, eller kanske redan till jul om jag har tur? :)

...sen kom mamma när postkodmiljonären började (hennes favoritprogram btw... xP) och så berättade jag glatt för henne vad vi hade kommit på. Såklart va ju allt fel och det skulle inte funka mm. gash. Fast lite rätt har hon allt, men jag vill ju inte ha värsta tråkiga rummet ju! Det ska vara min stil, inte hennes! :(  men det som hon inte gillade går faktiskt att fixa, och det blir typ samma, så svårt att förklara vad, så jag går inte ens in på det! xD

jag viiiiiill ha nytt rum, NU! >.< och speciellt i källaren, så att jag kan lyssna på musik på kvällarna, utan att störa m&p! >.< och så viiiill jag ha en egen, ny dator. Egen tv på rummet och massa mer. Tv tunkar inte i rummet jag har nu, men det kommr funka i källaren! :D <3 Egen toa och sånt får jag med :) och dushen är ju där nere med, gött! :D


... måste sluta tänka på det nu, annars kommer jag bli helt galen och bara tjata om det hela tiden! haha xD

btw så ahr jag inte fixat till i mitt rum än. Alla glasflisor är förhoppningsvis borta iaf. Dock står typ massa saker här i datarummet, i hallen eller i m&ps rum. eller... tja, mina saker är lite överallt iaf. Men jag orkar inte fixa det ikväll. Får fixa det imorron. orka.

jag veet .  jag vara latmask.    !

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0