Bokläsardag <3

Orkar inte skriva så mkt idag...

Har läst ut tre böcker idag, fast den första var nästan slut när jag började. (hoppas ni fattar) Den första va Mannen i fönstret, den andra va Crazy Love, och den sista hette Text Game. Dom två sista var på engelska, ganska lättlästa, ganska korta. Tog typ en timma att läsa ut Crazy Love. Kort men bra. Men gash vad man känner sig ensam nu.

aja, nu ska jag fixa lite saker och sen kolla på Systrar i Jeans på TV. Fast jag kanske spelar in den ist och kollar på den en annan dag. Borde öva mer på franskan, men jag vill hellre läsa en till bok. Får se hur det blir.

Ingen vinteraktivitetsdag imorron iaf, puh! Fast iofs så kunde nog jag och Sarah haft rätt kul då men, jaa.

nee, måste gå nu, filmen har börjat.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0