Babbel i natten...

Jag vet egentligen inte varför jag startade datan, men jag kände för att göra det, och det kändes som om det var meningen att ajg skulle göra det.

hum. är på sånt ''luddigt'' humör just nu. Skulle kunna babbla på hela natten om allt och ingenting, allt från himmel till jord!

Iaf så kunde jag inte slita mej från filmen. Även fast jag visste att jag inte ens borde ha satt mej i soffan så kändes det ändå rätt att sitta kvar på något vis. Så skön känsla att kolla på en film som man läst boken för flera år sedan (orka formulera  en bra mening >.<) och lixom känna igen scenerna, fast på avstånd, lixom plocka fram dem igen, från långt bak inne i huvudet.

Jag kom ihåg själva storyn och det, men sutet hade jag glömt bort, vet inte varför. Systrar i Jeans. Med ''ugly betty'', ''rory'' från gilmore girls, ''Serena'' från Gossip girl, och en till tjej. Den var egentligen varken bra eller dålig,. lagom. sådär så att man gilalr den, för storyn är bra. ...men den är egentligen inte så bra gjord.

Låter så j*vla patetiskt, men det var bara så jäkla skönt att sitta där och känna tårarna rinna ner för ansiktet, även fast dom kanske inte riktigt hade allt med filmen att göra. Kanske både och, jag vet inte. Men jag känner mej helt annorlunda nu efteråt iaf.

Är på nått slags kreativitetshumör. Har sån lust att skriva, måla, sjunga, läsa ja jag vet inte varför men, jaa.

nej. nu måste jag nog stänga av datan ändå, det är ju faktiskt skola imorron, och eftersom jag inte hann fixa nått typ ikväll eftersom jag kollade på fimlen, så måste allt göras imorron. Men! Jag har en känsla av att allt lixom kommer att ordna sig, bara jag gör vad som känns rätt.

som sagt, jag skulle kunna babbla på hela natten. Fast jag ska nog sova nu iaf, får bara hoppas att jag känner likadant imorron när jag vaknar!

puss! och sov gott! <3

ps. jag ska inte glömma min sång imorron. Har faktiskt haft lite kul och kladdat ner massa saker på min vänstra handrygg, för att jag inte ska glömma. hoppas bara att det funkar ;D

ds! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0