Åh, soova! :3

ja, jag skulle kunna stanna uppe flera timmar till, jag skulle kunna sitta här och klicka runt hur länge som helst i vanliga fall, och trötta ut min ögon ännu mer, men nej du! Idag ska jag lägga mig tidigt. + att ha sovmorron imorron! Får se om det funkar. Orkar inte vara såhär jävla trött hela tiden. Måste lägga mej tidigare. Har haft huvudvärk hela dagen idag, typ nästan på gränsen till migrän. Det är säkert för att jag sitter för mkt vid datan. Känns som om mina ögon trillar ut snart. >.< Och när jag inte sitter vid datan så är det antingen TV:n eller mobilen. Vad kan man göra som inte anstränger ögonen, vad kan man göra som inte har med en skärm att göra? xP ...Läsa funkar ju inte heller, men sova funkar, men jaaa...

Jag får fan sluta att sitta vi datan! :'O ...hur ska jag klara det? :''( 
(oroa er inte, jag skulle aldrig klara det ändå xD)

aja, nu va det till att lägga sig och SOVA. Klockan 10 en lördag, jag vet. men jag behöver det, verkligen! >.<

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0