AAAAH! EN SPINDEL I KÖKET! :S

Vi satt alltså i köket nyss och så höll m&p på att fylla i nån sak som jag har fått i skolan som ska lämnas in. När vi hade suttit där ett tag så ser jag plöttsligt nått svart på soffan. ''Mamma, vad är det som är där på soffan?'' frågar jag. Mamma kollar på sits-kanten och på kudden på kanten, men jag pekar och säger att det är på ryggstödet. (Mamma sitter altså i mitten på kökssoffan och pappa sitter jämte henne, jag på andra sidan bordet på en stol.) Plöttsligt ser mamma vad jag menar, skriker till och ställer sig snabbt upp. Pappa som sitter ivägen för henne får hoppa ut för att släppa ut henne. Jag sitter kvar och undrar vad det var för nått på soffan. ''En padda typ'' svarar mamma (nått sånt iaf) Jag går runt bordet och lutar mig närmare, en padda? Nae, skulle inte tro det va? haha.
 
SHIT! En TVÅ CENTIMETER STOR SPINDEL! :O Två centimeter stor, UTAN benen! >.<

Jag skrek och sprang iväg till vardagsrummet. Tog typ 5 min innan jag hade lugnat ner mig. Gash jag är verkligen LIVRÄDD för spindlar. Har aldrig sett en så stor spindel i hela mitt liv! :O I vårat kök, på våran kökssoffa, där jag alltid brukar sitta och äta. ush! :'''(

...nu undrar jag bara varifrån den kom, och om det finns några fler.. :S

Får se om jag kommer kunna sova inatt... :'(

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0