work it.

Sitter med alla läxor nu. Eller alla och alla, detta är dom sista jag har och förhoppningsvis dom sista innan jul.

Men jag har ingen inspiration att skriva bokrecensition, jag bara svävar ut till mitt vanliga svammel, och jag skulle hellre sitta och skriva ner mina tankar, lite luddigt sådär, kanske få fram vad jag menar ibland, men mest svammla på. Men nu gäller det ju mina betyg, och jag känner ju itne att det går sådär värst bra. eller jo, det går jättebra med själva betygen vad jag vet, men jag är inte nöjd med vad jag har gjort den här terminen, jag vet att jag kan bättre, men jag har varken velat, orkat eller haft inspiration.

Så nu sitter jag här kl tio med två inlämningar, en som ska skickas ikväll och en som ska in imorron, och jag är halvvägs med båda, och jag kommer inte bli nöjd med någon av dom. :(

Men nu har jag inget annat val än att skriva fördigt dom här två sakerna, och sen ska jag duscha och sen öva tills på fredag. Vilket verkligen behövs. Skulle vilja byta låt, men hur smart är det nu? Och vad skulle jag byta till? ...

jaa.

Jag vill bara gå och lägga mej. Men nästa vecka är min kalender tom, och hjälpledaren är slut, kanske kan jag få sova ut lite då? Sova några extra timmar och ta igen lite? Eller så lite sover jag faktiskt inte, men jag blir inte pigg. Jag är alltid trött nu för tiden.

nu är kl 22.00 om en timma vill jag vara nere i mitt rum, och bara ha musik-övandet kvar innan jag ska sova, är det ett rimligt mål? Nej. Kommer jag orka öva tills på fredag?, nej. Kommer det gå åt helvete på fredag? Yes! >.<

I got to work this out.

Pusshej&godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0