underbart!

Idag körde jag fyra flickisar på gymnastikavslutningen, har kört två som mest innan! :D Helt underbart, även fast jag hade pass, men det va första gången lixom! :D Det kommer gå superbra efter lovet sen! ;D I vår kommer jag lära mig massa nya saker, det vet jag! :D

Klockan är kvart över 10, och jag ska gå och lägga mej snart. Ska bara borsta tänderna och kanske plocka ihop bad-väskan tills imorron. Men jag behöver inte, jag kan göra det imorron, för det kommer jag hinna, helt lungt! Och FATTA va gött det känns!?!

Jag är inte stressad. Nu vägrar jag att stressa. Jag MÅSTE sluta stressa. Det är mitt mål.

Jag har väldigt höga förväntningar på 2009, eller egentligen på mig själv framöver, men det känns som en bra start med ett nytt år! (:

2009 ska bli mitt år!


ja, till verkligheten igen.

Jag och sandra va på julton i kyrkan efter träningen, linnea spelade, för jag tyckte att eftersom hon kom och kollade på mig i fredas, så borde jag komma och kolla på henne med! :) ...fastän det blev lite stressigt efter gympan, haha xP Men det va jättefint faktiskt, 2 st körer, solister och tranemo consert band, mf. (:

jaa. Nu ska jag som sagt strax gå och lägga mig!

UNDERBART!

Pusshej <3

You ain't seen nothin' yet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0