Onsdag.

Temadag idag. Helt ok dag, både tråkig, rolig och jobbig med både mer och mindre roliga stationer, men det va helt ok. Va kul att det va några från varje klass i varje grupp iaf, för man pratar ju inte med dom annars. (:

Sen va det övning i kyrkan tills på fredag. Gick ganska dåligt, och min röst är helt förstörd! Jag börjar bli sjuk och det blir bara värre och värre! D: Hoppas bara att det funkar på fredag! (:

Sen jag kom hem har jag faktiskt inte gjort så mkt.

Ska gå och duscha nu, och sen ska jag nog gå och lägga mig. Eller jag får se vad jag hittar på.

Fryser som fan nu iaf. Och det är ännu kallare nere i källaren... :/ utan mitt el-element hade jag nog dött! xP Nej men det är faktiskt kallt! :(

JApp. Har pengar på min mobil nu igen med! (:

Och det ligger uppe klipp från i fredags på youtube! :P Coolt! ^^, Och det står i tidningen imorron om det, men jag är inte med på bild där :P Men ja. Jag är ganska nöjd iaf. Jag gjorde så gott jag kunde med tanke på omständigheterna, och det hörs att jag är jävligt nervös x) och ändå va det knappt någon publik! x)

JA. Nu ska jag fokusera på fredag. Och på att INTE bli sjuk! ...och massa mer saker!

Gash nu får jag sluta babbla! xP

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: hanna

Var på youtube? :) fint du sjöng i kyrkan idag ;)

2008-12-19 @ 12:01:07
URL: http://hannawernerods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0