Musiktävlingen.

Igår var det musiktävling. FAN va nervös jag va! Men det gick bra! :D På soundchecket tänkte jag inte så mkt, men på själva uppträdandet va jag såååå nervös! Men ändå så kunde jag slappna av iband och känna att det va kul! :D

Så jag är jävligt nöjd! :D Det kunde gått bättre, och jag vet att jag kan bä'ttre än så¨, men vafan jag är inte van vid att ha publik över huvud taget x) så jag tycker det va bra! :)

och så fick jag en sån här liten skylt som man sätter fast på tröjjan som det står ARTIST på, haha det tyckte jag va coolt :P haha x)

jaa. Sen va det idol på storskärm, (bion) det va coolt med surroundljud och allt (: Sen i långpausen drog vi hem och så kollade vi färdigt på idol och sen kollade vi på alla framträdanden som pappa spelade in :D Såå kul att ha det, så att man kan kolla på det om, och om, och om igen! :D


jaa. och idag har jag massa att göra. Måste fixa i mitt gamla rum så att det blir beboligt för gäster över jul. Hoppas bara att vi har köpt en garderob till mej hit ner innan dess, så jag slipper gå in där och hämta mina kläder om vi har gäster x) är iaf massa saker som ska röjjas bort, men mest packas in i skåp så att dom inte syns x) Kanske hittar jag något mer att ta ner också, får se. Funderar också på att fixa toan här nere så att jag kan ta ner alla mina saker dit med, men ja. Får se vad jag hinner.

Gardiner ska jag fixa idag med tror jag. Och kanske flytta ner mina krukväxter! (:

ja, nu har jag faktiskt inte tid att sitta här mer! xP

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0