Måndag.

idag är det måndag. Ny vecka, nya bekymmer.

Som idag. Jag skulle gjort läxor, men fick istället order om att flytta ner saker från mitt gamla rum hit. eller tja, nu har jag flyttat ner skrivbordet och en fotölj, och det gjorde iaf m&p nöjda. ...ett tag iaf.

Jaa, så nu ska jag leta upp och BESTÄMMA vad jag ska skriva om för historisk huvudbonad till syslöjden (som ska lämnas in på onsdag), så får jag skriva om den en annan dag. Vilken dag jag ska hinna det vet jag dock inte! >.<

Gash. Har fixat här hela kvällen typ städat och massa, borde gjort läxor. Fan. ok. ingen fara, andas och ta det lungt! Det ordnar sig. ...

Imorron måste jag iaf komma i tid till hemkunskapen, fattar inte varför jag alltid lyckas komma typ 3 minuter efter at dom har börjat?

jaa. nu ska jag som sagt hitta en historisk huvudbonad att skriva om, och sedan ska jag sooova! :)

Pusshej <3

btw: har inte skrivit så mkt på senaste tiden märker jag, men nästa vecka är min kalender TOM, så då kanske jag får mer tid! :D

<3

You atleast know that I exist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0