måndag.

Jag var jätteglad igårkväll. Känns som om det går min väg nu lite grann iaf. Men det känns tomt nu också när typ allt är över. Jag får lust att vara med på så mkt och göra så mkt så jag vet inte vad jag ska ta mig till! xP Det är väl på det viset som jag blir så fullbokad och stressad antar jag... :P Men det är kul med, när man har fått välja själv att vara med!

Just nu så kämpar jag med SO-n. Jag hatar den. Jag orkar verkligen inte med den. Har 1½ papper kvar med fakta som jag ska ta ut, sen är jag KLAR. Men min dator dog, batteriet tog slut och sladden är kvar i källaren. Och jag orkar inte gå ner och hämta den. Lyckat.

MEn det blir nog till att gå ner och hämta den. Sen skriva färdigt. Franskaglosor tills imorron med. OCH SOVMORGON! :D sååå gött! :P

men nu kommer m&p och vill ha datan, kan inte sno den längre! :P

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0