Lost.

I've lost myself.

Jag har tappat bort mig själv och jag vet varken hur jag ska leta, var jag ska leta, eller när jag ska leta. Jag har ingen tid, ingen ork, och detta går inte länge till.

Två veckor kvar, sen är allt över. Sen ska jag leta, i varenda skrymsle och vrå, för förhoppningsvis så har jag tid då, och jag får väl hoppas att orken kommer med tiden.

Nästa helg blir det nog att flytta ner förhoppningsvis. Imorron kommer mattan. JAg längtar! MEn ändå så känns det som om jag skulle vilja spara på det lite, vänta med att få flytta ner dit, hitta mig själv igen först. jag vet inte varför.

Kom hem halv 8 efter hjälpledaren, sedan dess har jag legat på mig säng, varken sovit eller orkat gå upp, alla krafter bara försvinner.

Nu ska jag gå och äta kvällsmat. Sen ska jag gå och duscha, sen upp igen, och antingen så blir det sova eller läxor. All den ork jag har ska gå till detta. Kanske, kanske kan jag få tillbaka liite ork om jag går och lägger mig tidigt?

Pusshej<3

That little monster in my head,
 it needs to be defeated.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0