Juldagen.

Nu har alla åkt hem. Det känns tomt, men inte lika tomt som det brukar kännas! Vet inte varför.

Pappa ringde ner nyss och sa att polarexpressen går på tv, men jag ahr kollat på tv typ hela dagen ju så jag orkar nog inte med det.

Tänkte jag skulle försöka ta mig en titt på bloggdesignen. Kanske försöka få lite hjälp med den. Jag vill iaf ha min nya design, även fast jag börjar tveka på att byta blogg. Alla minnen finns ju här lixom! (: Fast jag skulle verkligen vilja ha min nya adress, men vi får väl se hur det blir med det! :P

Jag vill att min nya mic ska funka! :( måste köpa en kabel eller va det va som behövs för att koppla in den, och det går ju inte förrän affärerna öppnar igen! :( jaja, men jag klarar mig nog (:

japp. Börjar bli depp nu igen också, allt känns fel. Sååå typiskt! Men jag kommer inte ha tid med det (förhoppningsvis) så jag hoppas att det går över :P jao.

Nu ska jag sysselsätta mig med designen (:

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0