GOD JUL!

Idag är det julafton, men det känns verkligen inte så! Allt är annorlunda i år, fast ändå desamma. Allt är som vanligt, men jag tror att jag har förändrats. Men det här kan vara sista året det blir ''som det alltid har varit''. Så nu får man passa på att njuta det här året, och det ska jag verkligen göra! (: Nästa år vet man ju aldrig. Mormor har ju varit på sjukhuset ett antal gånger i år, och hennes systrar är ju gamla dom med! Så nu ska jag leta upp min systemkamera och se till så att den är laddad och har tomt kort, och pappa ska ta med filmkameran. (:

Jag har massa förväntningar på den här dagen!

Nu måste jag fixa massa saker! :P

GOD JUL TILL ALLA! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0